miércoles, 20 de marzo de 2013

Eu creo no Celta porque...



Tras la dura derrota en el derbi gallego, la afición en parte está hundida, como es lógico. Pero toca seguir remanado, y, ayudados por los resultados de esta jornada, y las ganas de continuar en Primera, os propuse twittear con el hashtag #EuCreoNoCeltaPorque mensajes de optimismo que juntaré a continuación. La afición es el único valor seguro que tiene el Celta, y toca ir mentalizándose para el difícil compromiso contra el Barcelona.

Eu creo no Celta porque...
  • ... como non vou crer no Celta?
  • ... é o meu equipo de toda a vida, é de Primeira e ten unha das mellores aficcións.
  • ... estivemos ao borde da desaparición, e seguimos adiante.
  • ... para nós, a palabra "imposible" non existe.
  • ... comparado con ascender dúas veces nun ano, ganar en Anfield ou en San Siro, isto é pan comido.
  • ... o sufrimento de 5 anos en Segunda ten que servir para algo.
  • ... eres o que me ten en pe, me fas perder a razón e lle das alegría á miña vida.
  • ... é o equipo que leva as cores de Galicia, a cruz de Santiago no paeito e o nome dun pobo milenario.
  • ... non hai motivos para non crer.
  • ... é a miña vida, a miña paixón. Porque en segunda eu formaba parte dos 5.000. Porque ata morrer, estarei.
  • ... deronnos motivos suficientes para non rendernos e seguir adiante.
  • ... hai 20.000 persoas que estarán sempre detrás de ti.
  • ... é a miña razón para vivir, o meu motivo para estar ledo ou triste, a razón da miña sonrisa, da miña bágoa.
  • ...cando pensamos nunha cousa, non pararemos ata conseguila.
  • ... o Celta é sufrimento, bágoas, sonrisas, ser do Celta é inexplicable, só nós podemos entendelo. É afouteza e corazón.
  • ... peores cousas superamos e aínda queda moita tempada por diante.
  • ... é parte da miña familia, do meu corazón.
  • ... o Celta é máis que un equipo: é un sentimento.
  • ... mentres que hai vida, hai esperanza. 
  • ... ninguén dixo que fora a ser fácil.
  • ... non so representa a unha cidade nin a un pobo, senón que representa a un sentimento, polo que sufrimos e desfrutamos!
  • ... as crenzas falsas vólvense realidades verdadeiras.
  • ... xa demostrou ser un equipo que pode con calqueira e que con esta afición pódese gañar e lograr a permanencia
  • ... pouco a pouco pasou a formar parte da miña vida.
  • ... representa a loita, o compromiso e á aposta pola canteira.
  • ... sempre crin nel e nunca deixarei de facelo.
  • ...  todas esas persoas que senten algo diferente ao entraren a balaidos, meréceno.
  • ... sempre que recibimos un golpe, sei que nos levantaremos e sairemos adiante.
  • ... creo no meu corazón.
Estos son una serie de mensajes mandados a través de Twitter, por Celtistas. La cosa está difícil, pero nunca nadie nos dijo que esto iba a ser pan comido. 

Yo creo, el equipo cree, la directiva cree, el Celtismo cree... ¿y tú?

HALAAAAAAAAAAAAAA CEEEEELTAAAA

3 comentarios: